Dobre hasło reklamowe, które Cię wyróżni
No to Frugo!, Ikea Ty tu urządzisz
Słyszałeś już te hasła?
Któż z nas chociaż raz nie słyszał choćby jednego z tych haseł reklamowych? Słowa mają ogromną moc i jeśli są chwytliwe na długo zapadają w naszej pamięci. Marki wiedzą , jak ważny jest naming, czyli dział zajmujący się tworzeniem nazw firm ale i haseł reklamowych. Proste nazwy zapadają najdłużej w głowach klientów.Dobre hasło reklamowe ma na celu wzbudzenie zainteresowania, zwrócenie uwagi na markę czy produkt jaki oferuje firma swojemu potencjalnemu klientowi. Kiedy przystępujemy do stworzenia hasła reklamowego musimy mieć na uwadze kilka wskazówek. Przede wszystkim do kogo to hasło będzie skierowane. Hasło powinno być atrakcyjne i dobrze się kojarzyć. Innego języka użyjemy tworząc reklamę dla kosmetyków dla nastolatek , innego dla starszych Pań.