Jak przekonać klienta do zakupu w sklepie internetowym?
Klienci w dzisiejszym świecie sprzedaży mają coraz większe wymagania, dlatego sklepy internetowe i stacjonarne stają na głowie aby przyciągnąć do siebie klientów. Czasami produkt, którego szukamy możemy znaleźć w wielu miejscach w przypadku sklepów stacjonarnych wybieramy najbardziej dogodną dla siebie lokalizację natomiast jesi chodzi o sklepy internetowe nie ma to najmniejszego znaczenia.
W sklepie stacjonarnym może przekonać nas miła obsługa natomiast w sklepach internetowych znaczenie mają raczej inne kwestie. Duże znaczenie mają różnego rodzaju wabików, które sprawią, że klienci zrobią zakupy właśnie u nas i w przyszłości powrócą.
Znajdź sposób
Najbardziej popularnym i lubianym przez klientów sposobem przyciągnięcia klienta jest darmowa wysyłka. Część sklepów wprowadziło ją na stałe natomiast w innych obowiązuje dopiero od określonej kwoty zakupów, oczywiście są jeszcze takie sklepy internetowe, które wprowadzają ją od czasu do czasu.
Oprócz darmowej wysyłki, mamy jeszcze wiele innych sposobów na skuteczne zatrzymanie klienta w naszym sklepie. Między innymi bardzo popularne jest obniżanie kliku procent, lub trzy produkty w cenie dwóch, metod jest naprawdę bardzo dużo.
Prawidłowe zastosowanie
Ważne jest to, żeby odpowiednio je zastosować. Czasowe obniżenie produktu może działać na klientów mobilizująco jeśli klient będzie wiedział, za jaki czas promocja się kończy, wtedy szybciej daną rzecz kupi.
Kolejnym bardzo popularnym sposobem jest dodawanie do zamówień prezentów tzw. gratisów, bo kto nie lubi tego typu niespodzianek musimy jednak pamiętać o tym by przy zamówieniach dla kobiet nie dodać gratisu dla mężczyzn.
W metodzie sukces
Aby dana forma promocji się udała i odnosiła sukces musimy próbować, metoda prób i błędów sprawdzi się tutaj najlepiej, wtedy będziemy mieli najlepszy podgląd co jest najbardziej skuteczne i co najbardziej przypada do gustów naszym klientom bo wkońcu oni są tutaj najważniejsi.