Zwiększ ruch na stronie lub sklepie internetowym dzięki blogowi firmowemu
02 maj, 2017   Tomasz Baranek
Technologia rozwinęła się bardzo do przodu , co sprawiło, że prowadzenie firmowego bloga jest coraz bardziej rozpowszechnione i łatwe. Jest to chyba jedna z najbardziej skutecznych metod na przekierowanie potencjalnych klientów na firmową stronę czy do e-sklepu. Jest jeszcze jedna ważna zasługa blogowania, a mianowicie bardzo poprawia pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych.


Od czego zacząć?

Na początek warto byłoby zastanowić się, jak ma całość wyglądać, przemyśleć grafikę, cały układ bloga, jego funkcjonalność. Niestety w wielu firmach, właściciele chcą zaoszczędzić na specjalistach, którzy mogliby się zająć zaprojektowaniem i wdrożeniem bloga i sami próbują „coś” stworzyć lub dokładają obowiązków pracownikom, którzy nie koniecznie czują się w tym temacie dobrze. Jednak z doświadczenia wiemy, że nie tędy droga i lepiej byłoby zlecić to zadanie profesjonalistom, którzy potrafią stworzyć wysoką jakość merytorialną.

Warto również wspomnieć, aby nie zrażać się, jeśli na początku wpisy nie mają dużej liczby czytelników. Ludzie potrzebują czasu, muszą przekonać się do treści, doświadczenia. Na blogu musi być również regularność w tworzeniu wpisów.

Wartościowa treść przyciąga wartościowych ludzi.

Na początku najlepiej zacząć od krótkich tekstów na temat e-sklepu czy strony. Kilka informacji na temat tego czym się zajmujemy, jak używać produktów. Warto też być inspiracją dla czytelników i napisać coś o nowościach w branży, o osiągnięciach, rozwiązanich. Na blogu można również przekazywać informacje o zmianach w firmie, obecnych promocjach, nowych ofertach. Wszystko zależy od tego czym zajmuje się firma lub co sprzedaje sklep internetowy.


Zalety blogowania

Blogowanie ma ogromne zalety, przede wszystkim zwiększy ruch na stronie poprzez umieszczonie linków do strony docelowej. Oprócz tego dużą zaletą jest możliwość komunikacji z internautami poprzez zostawianie opinii w komentarzach. Pozwala to na prowadzenie rozmowy z klientami oraz daje informacje na temat zadowolenia z obsługi.
Ciekawe trości na stronie mogą sprawić, że wpisami zainteresują się media, partnerzy z podobnej branży, a to wszystko może sprawić, że marka stanie się bardziej rozpoznawalna.

Jaki jest Twój kolejny krok?
My jesteśmy gotowi, porozmawiajmy o Twoim projekcie