Sposoby promocji strony internetowej
08 wrzesień, 2017   Tomasz Baranek

W obecnym czasie w internecie zrobiło się już dość „ciasno” i trzeba być w wyjątkowej niszy, by zaistnieć bez jakichkolwiek innych działań. Dlatego trzeba dokonań ważnych kroków, aby marka zaczęła być rozpoznawalna, a potencjalni klienci znaleźli Twoje usługi.

Napewno zdajesz sobie sprawę, z tego że Twoi klienci w większości trafiają z wyszukiwarki Google, ale sama strona niestety nie wystarczy, teraz musisz dostosować ją tak aby przy pomocy pozycjonowania znalazła się na wysokich miejscach w wyszukiwarkach. Optymalizacja w tym przypadku to dostosowanie poszczególnych elementów strony, które sprawią, że będzie ona przyjazna dla wyszukiwarek.


Jeśli chcesz być obecny w internecie, musisz działać również w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Google+ czy Twój firmowy blog. Oczywiście może to wszystko prowadzić sam, ale możesz też zlecić to specjalistom.

Pozycjonowanie

Jest jedną z najczęszczych metod widoczności w internecie jednak trzeba pamiętać, że na efekty musimy trochę poczekać zazwyczaj pierwsze efekty są widoczne po kilku miesiącach.
Kampanie w Google Adwords to alternatywa dla pozycjonowania która daję szybkie efekty. Jednak musimy pamiętać, że tutaj płacimy za każde kliknięcie od kilkudziesięciu groszy do kilku złotych w zależności od tego, jak popularne są nasze słowa kluczowe.


Google Remarketing

To metoda, która pozwala na ponowne dotarcie do tych klientów, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę ale nie dokonali żadnego zakupu, nie wysłali zapytania itp. Po dokonaniu odpowiednich ustawień, reklama może co jakiś czas przypominać Twojemu klientowi, aby powrócił na stronę i dokonał zakupu.


Social Media

Narzędzie, które pozwoli Ci zaprzyjaźnić się z klientem. Kolejnym atutem jest możliwość szybkiego i łatwego udostępnienia artykułu czy filmu. Jest to też świetne narzędzie do błyskawicznego reagowania na problemy i zapytania klientów.


Reklamy na Facebooku

Pozwolą Ci na dotarcie do konkretnych grup docelowych- możesz je ustawić według wieku, płci czy zainteresowań. Tutaj podobnie jak w Google Adwords płacimy za kliknięcia lub wyświetlenia.


Powyższe przykłady to oczywiście niektóre sposoby na to, aby jak najszybciej i jak najlepiej wypromować Twój produkt lub usługę są one jednak najbardziej efektywne dlatego nie ma na co czekać, natychmiast zabierz się do pracy.

Jaki jest Twój kolejny krok?
My jesteśmy gotowi, porozmawiajmy o Twoim projekcie