Dobre hasło reklamowe, które Cię wyróżni
19 październik, 2017   Tomasz Baranek
No to Frugo!, Ikea Ty tu urządzisz

Słyszałeś już te hasła?

Któż z nas chociaż raz nie słyszał choćby jednego z tych haseł reklamowych? Słowa mają ogromną moc i jeśli są chwytliwe na długo zapadają w naszej pamięci. Marki wiedzą , jak ważny jest naming, czyli dział zajmujący się tworzeniem nazw firm ale i haseł reklamowych. Proste nazwy zapadają najdłużej w głowach klientów.


Dobre hasło reklamowe ma na celu wzbudzenie zainteresowania, zwrócenie uwagi na markę czy produkt jaki oferuje firma swojemu potencjalnemu klientowi. Kiedy przystępujemy do stworzenia hasła reklamowego musimy mieć na uwadze kilka wskazówek. Przede wszystkim do kogo to hasło będzie skierowane. Hasło powinno być atrakcyjne i dobrze się kojarzyć. Innego języka użyjemy tworząc reklamę dla kosmetyków dla nastolatek , innego dla starszych Pań.

Dokładnie przeanalizuj rynek

Kolejnym krokiem jest przeanalizowanie konkurencji, hasło reklamowe musi być unikalne, dlatego nie może być w żadnym stopniu podobne do haseł konkurencyjnych. Dobre hasło reklamowe cechuje się zwięzłością, rozpoznawalnością. Kiedy jest tworzone trzeba dobierać słowa tak alby łatwo wpadało w ucho i było łatwo zapamiętywane.


Niech Twoje hasło przyciąga

Powiedzmy sobie szczerze, dobre hasła reklamowe przyciągają uwagę klientów, zwracają uwagę na produkt dlatego powinniśmy dać sobie czas na jego stworzenie. Najlepiej zacząć od spisania kilki lub kilkunastu propozycji na białej kartce, a następnie eliminowanie najsłabszych naszym zdaniem. Pomocna również może okazać się pomoc znajomych i rodziny, nie koniecznie w finalnym efekcie, ale zdanie zewnętrzych osób jest również ważne. Na koniec odłoż całość na dwa lub trzy dni, a następnie wróć po raz kolejny do tematu. Taka świeżość pomoże Ci jeszcze raz spojrzeć i podjać najlepszą decyzję.
Jaki jest Twój kolejny krok?
My jesteśmy gotowi, porozmawiajmy o Twoim projekcie