Black Friday - jak się przygotować?
15 luty, 2018   Tomasz Baranek

Wykorzystaj dobry moment

Wszyscy wiemy, że w sprzedaży różnie bywa, czasami są takie dni bądź nawet tygodnie gdzie sprzedaż jest większa lub mniejsza. Ma na to bardzo duży wpływ też pora roku i okoliczności wpływające na dany okres w roku. Końcówka roku to bardzo gorący okres dla wszelakich sklepów stacjonarnych jak i internetowych. Gorączka przedświąteczna zaczyna się dużo wcześniej niż mogłoby nam się wydawać, dlatego trzeba być gotowym w odpowiednim momencie. 


Jak przyciągnąć klienta?

Od jakiegoś czasu bardzo popularnym sposobem na zwiększenie sprzedaży jest święto o nazwie Black Friday, jednak tutaj również powinniśmy odpowiednio się do niego przygotować.
Przed uruchomieniem promocji przemyśl ją starannie

Stań się zauważalny

Postawmy na jakość, wszyscy wiemy, że wdzięczna treść z promocjami, gratisami jest bardzo dobrze przyjmowana przez odbiorców, w końcu kto nie lubi płacić mniej. Dużo wcześniej przygotujmy staranne grafiki z wcześniej przemyślanym zamysłem. Musimy pamiętać, że nie my jedni przygotowujemy się do tego dnia, dlatego nasz pomysł powinnien być wyjątkowy, unikatowy.

Większość z nas korzysta z mediów społecznościowych, skrzynek mailowych, które tego dnia są zalewane informacjami o Czarnym Piątku i jego wielkich promocjach, dlatego albo się wyróżnimy albo przepadniemy. Możliwe, że to właśnie w tym dniu powinniśmy zrealizować nasz szalony pomysł, który już od dawna chodził nam po głowie. 


Przygotuj się na różne scenariusze


Podobnie jak sklepy stacjonarne, przypominające pole bitwy, internet też musi być przygotowany na wzmożony ruch. Napewno tutaj nie zobaczymy tego w postaci bałaganu na półkach ale jeśli sklep poprzez większy ruch przestanie na jakiś czas działać a my nie zareagujemy szybko, to z Czarnego Piątku będzie już tylko czarna katastrofa.

Ważną kwestią, o której warto wspomnieć są promocje, czyli wszystko to, co tak naprawdę chcemy zaoferować naszym klientom, jeśli zniżki nie pozwolą klientom na oszczędność nasz wizerunek zostanie bardzo mocno nadszarpnięty.


Przemyśl to

Jeśli dobrze wykorzystasz swoje pomysły w Czarny Piątek możesz zwiększyć swoją sprzedaż nie tylko w tym dniu. Zadowoleni klienci powrócą w przyszłości.

Jaki jest Twój kolejny krok?
My jesteśmy gotowi, porozmawiajmy o Twoim projekcie